جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو- مسی و این داستان ادامه دارد

سلاطین بلامنازع افتخارات فردی فوتبال

رونالدو- مسی و این داستان ادامه دارد

رقابت فوق العاده رونالدو و مسی در فتح افتخارات بی شک یکی از جذاب ترین ماراتن های تاریخ فوتبال بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی طی یک دهه اخیر چه در داخل و چه بیرون مستطیل سبز، به طور کامل جوایز و افتخارات را تحت الشعاع خود قرار داده و این 2 فوق ستاره کلکسیونی خارق العاده ای را طی این سالها چه در عناوین فردی و چه در افتخارات تیمی گرد آورده اند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 16:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: برای روز جدایی از رئال آماده ام

زیدان: برای روز جدایی از رئال آماده ام

زیدان در مصاحبه با فیفا تایید کرد که حضور او در رئال در نهایت به اتمام خواهد رسید و او به حضور طولانی مدت در این تیم فکر نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، زیدان از ژانویه 2016 روی نیمکت رئال نشست و به قدری در همین مدت اندک برای رئال افتخار کسب کرده که روز دوشنبه عنوان مربی سال فیفا را از آن خود کرد.

زیدان قراردادش را به تازگی دو ساله تمدید کرده؛ ولی همیشه گفته است که این قراردادها اهمیتی ندارند و در رئال فقط نتیجه گیری تعیین کننده عمر یک مربی خواهد بود.

 

 

 

 

سرمربی فرانسوی موفق رئال به وبسایت فیفا گفت:« در دوران مربیگری همیشه روزهای خوب و بد وجود دارند.

اگر در روند بدی قرار دارید، باید سعی کنید به روزهای خوب برسید و اگر روند شما موفقیت آمیز است، باید سعی کنید تا جایی که می توانید این روزهای خوب ادامه دار باشند ولی خوب می دانم که جدایی ام از رئال اجتناب ناپذیر است و بالاخره روزی زمان جدایی فرا خواهد رسید. باید بگویم که برای چنان روزی خودم را آماده کرده ام. در هر صورت فعلا می خواهم از روزهای حضورم روی نیمکت رئال لذت ببرم.»



تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 16:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال با 12 غایب در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری

رئال با 12 غایب در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری

کهکشانی ها با 12 غایب فردا ساعت 23 در زمین تیم مادریدی فوئن لابرادا به میدان خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، کوپا دل ری 2017-18 از امشب رسما برای رئالی ها آغاز خواهد شد. حریف رئال تیم گمنامی از حومه مادرید به نام فوئن لابرادا است که البته انگیزه فراوانی برای حضور در این مسابقه دارد.

 

 

 

 

زیدان برای این بازی 4 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و 8 بازیکن دیگر نیز با اجازه خود زیدان استراحت خواهند کرد.

گرت بیل، کارواخال، ناواس و کوواچیچ مصدومند و رونالدو، کروس، مودریچ، مارسلو، کاسیمیرو، ایسکو، بنزما و راموس امشب استراحت خواهند کرد.

 

زیزو برای پر کردن جای خالی ستاره هایش از 7 بازیکن تیم دوم رئال به نام های مانو هرناندز، اسکار، تخرو، کوئزدا، کریستو، فرانچو و موها استفاده خواهد کرد. باید دید تیم نصفه و نیمه رئال امشب می تواند گام اول را محکم برداشته و کار را به بازی برگشت نکشاند؟



تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 16:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارکا اعلام کرد؛ کاپیتان راموس، ستاره بعدی که قراردادش را با رئال مادرید تمدید خواهد کرد

به نظر می رسد پرز حواسش به همه ستاره های تیمش است.

طرفداری- این روزها در باشگاه رئال مادرید بازار تمدید قرارداد ستاره های این تیم داغ است و فلورنتینو پرز یکی پس از دیگر قرارداد بازیکنان خوبش را تمدید می کند تا از بابت آن ها خیال خود و هواداران راحت شود.

به گزارش MARCA، در همین مورد پس از اینکه در هفته های اخیر قرارداد ایسکو و مارسلو و کارواخال و کریم بنزما تمدید شد، نوبت به کاپیتان تیم یعنی سرخیو راموس رسیده است تا قرار دادش را برای یک سال دیگر با سفیدها تمدید کند. به گفته این منبع قرارداد فعلی راموس که در سال 2015 تمدید شد ال ژوئن 2020 اعتبار دارد و با تمدید قرارداد جدید تا پایان ژوئن 2021 اعتبار خواهد داشت و پرز می خواهد به نوعی قدردانی باشگاه را از درخشش این کاپیتان محبوب در بین هواداران به وی نشان دهد.

گفتنی است در صورت ادامه حضور راموس در باشگاه تا سال 2021 مدت زمان حضور وی در رئال 17 ساله خواهد شد و وی را بیش از پیش در بین هواداران رئال مادرید محبوب خواهد کرد.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نامزدهای نهایی بهترین دروازه بان جهان در سال 2017 معرفی شدند؛ بوفون، ناواس و مانوئل نویر

فیفا، سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین دروازه بان سال 2017 را اعلام کرد. 

طرفداری- دقایقی قبل، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین دروازه بان سال 2017 را اعلام کرد وبه این ترتیب، کیلور ناواس سنگربان کاستاریکایی رئال مادرید، مانوئل نویر دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ و جانلوئیجی بوفون کاپیتان ایتالیایی یوونتوس نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین دروازه بان سال 2017 فیفا خواهند بود.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نامزدهای نهایی بهترین بازیکن جهان در سال 2017 معرفی شدند؛ نیمار، مسی و کریستیانو رونالدو

باز هم دو جایگاه از سه جایگاه برترین های فوتبال به رونالدو و مسی اختصاص یافته است.

طرفداری- دقایقی پیش و طبق وعده ای که فیفا داده بود، نامزدهای نهایی عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2017 The BEST معرفی شدند. طبق انتظار در این لیست 3 نفره نام کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به چشم می خورد و تنها نکته مبهم نام نفر سوم بود که مشخص شد نیمار برزیلی در کنار این دو فوق ستاره قرار گرفته است.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نامزدهای نهایی بهترین مربی جهان در سال 2017 معرفی شدند؛ رقابت زیدان با دو ایتالیایی

فیفا، سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین مربی سال 2017 را اعلام کرد. 

طرفداری- دقایقی قبل، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین مربی سال 2017 را اعلام کرد وبه این ترتیب،  زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید، آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی و ماسیمیلیانو الگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین مربی سال فیفا خواهند بود.

زین الدین زیدان - ماسیمیلیانو الگری - آنتونیو کونته

زین الدین زیدان فصل گذشته با رئال مادرید، موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شد و سرمربی یوونتوس ماسیمیلیانو الگری، قهرمانی در سری آ و جام حذفی ایتالیا در کارنامه خود به ثبت رساند. آنتونیو کونته سرمربی چلسی هم در نخستین فصل حضورش در این تیم موفق شد این تیم را فاتح لیگ برتر انگلیس کند.

گزارش تکمیلی ارسال می‌گردد. 



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: بارسا از قهرمان شدن مطمئن نباشد

در نشست خبری بازی با آلاوس

زیدان: بارسا از قهرمان شدن مطمئن نباشد

رئال مادرید پس از شکست خانگی غیرمنتظره برابر بتیس خود را برای بازی در زمین آلاوس آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از گذشت 5 هفته از لالیگا در جایگاه هشتم قرار دارد و بدتر اینکه نسبت به بارسلونای صدرنشین هم 7 امتیاز اختلاف دارد. 

پس از باخت 0-1 به بتیس، انتقادها از زیدان به خاطر روند بد نتیجه گیری در بازی های خانگی و نیز تعویض های بی تاثیرش بالا گرفت.

 

 

 

 

زیزو در نشست خبری بازی با آلاوس گفت: «تا همین چند وقت پیش به من لقب مربی خوش شانس را داده بودند و حالا صحبت از بدشانسی است. باید بگویم که من همچنان خوش شانسم چون در بزرگترین باشگاه دنیا یعنی رئال مربیگری می کنم و بازیکنانی به این خوبی در اختیارم هستند. به بدشانسی فکر نمی کنم چون این هم بخشی از فوتبال است.»

 

داوری ها: «ربط دادن ناکامی به داوری ها توجیه مناسبی نیست. من هرگز در مورد داوری حرف نزده ام و نخواهم زد.»

 

7 امتیاز اختلاف با بارسا: «حتی اگر ما 7 امتیاز از بارسا بیشتر داشتیم هم حرف از قهرمانی نمی زدم. این فاصله تا 10 و 15 هم که بالا برود، کسی نمی تواند از قهرمان شدن اطمینان داشته باشد. ما آسوده خاطریم و جای هیچ نگرانی نیست. تا انتهای لالیگا راهی طولانی در پیش است.»

 

روند بد در بازی های خانگی: «نگران این موضوع نیستم. وقتی نگران می شدم که در خلق موقعیت ناکام می ماندیم. در سه بازی خانگی فرصت های گل متعددی را ایجاد کردیم. همین هفته پیش سه گل در ورزشگاه دشواری مثل آنوئتا زدیم.»



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان و یک معضل جدید برای بازی با آلاوس

زیدان و یک معضل جدید برای بازی با آلاوس

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال امروز نتوانست تمرین کند و بازی فردا برابر آلاوس را از دست خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال خود را برای بازی حساس فردا برابر آلاوس مهیا می کند. رئال این روزها اوضاع مساعدی ندارد و پس از شکست برابر بتیس تا رتبه هشتم سقوط کرده است.

پس از گذشت تنها 5 هفته از لالیگا، رئال خود را در فاصله  7 امتیازی بارسا می بیند که بی شک این مساله فشار مضاعفی را به بازیکنان وارد خواهد کرد.

 

 

 

 

تمرین امروز رئال در شرایطی به انجام رسید که تونی کروس همچون کوواچیچ، بنزما، مارسلو  و تئو هرناندز در آن حضور نداشت. کروس که بازی با سوسیداد را از دست داده بود ولی مقابل بتیس 90 دقیقه به میدان رفت، بار دیگر مصدوم شده و فردا برابر آلاوس غایب خواهد بود.

 

ناچو فردا به جای مارسلوی مصدوم بازی می کند و احتمالا زیدان به کارواخال هم استراحت خواهد داد. پیش بینی می شود که اشرف حکیمی به جای او به میدان برود.

کارواخال در این فصل بیش از همه بازیکنان بازی کرده و زیدان قصد ندارد در بازی نه چندان دشوار فردا روی او ریسک کند. راموس و ناواس از حیث تعداد دقایق حضور در میدان، پس از کارواخال قرار دارند.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پاسخ زیدان به منتقدان سیستم چرخشی رئال

پاسخ زیدان به منتقدان سیستم چرخشی رئال

پس از کسب نتایج ضعیف رئال در شروع لالیگا، برخی کارشناسان تغییرهای متعدد در ترکیب ثابت رئال را دلیل نتیجه نگرفتن این تیم عنوان کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال از 5 بازی اخیر 8 امتیاز گرفته و 7 امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارد.

به خصوص تساوی های خانگی برابر والنسیا و لوانته و نیز شکست چهارشنبه شب برابر بتیس، انتقادات از زیزو را افزایش داده اند.

 

 

 

 

زیدان در واکنش به منتقدان از سیستم چرخشی رئال گفت:« ایده هایم را تغییر نمی دهم. من به سیستم چرخشی ایمان دارم و به همین روش ادامه خواهم داد.

اگر تغییراتی در ترکیب ایجاد می کنم، با آگاهی کامل است. همه در تمرینات تلاش می کنند و لیاقت میدان دیدن را دارند. برخی از من می پرسند علت تعویض برخی بازیکنان به خاطر شرایط سنی شان است یا چیز دیگری و باید بگویم که برای من همه، شرایطی یکسان دارند.

حتی یک بازیکن 20 ساله هم نمی تواند 70 بازی در یک فصل انجام دهد. باید به بازیکنان از لحاظ ذهنی و بدنی استراحت داد. در این بین، البته ملی پوشان را هم باید در نظر گرفت که فشار بیشتری را تحمل می کنند.»

 

کروس:« او مقابل سوسیداد به دلیل مصدومیت بازی نکرد؛ ولی برابر بتیس به میدان رفت. متاسفانه کروس از ناحیه دنده مشکلی جزئی دارد که امیدوارم جدی نباشد و به بازی وسط هفته برابر دورتموند برسد. قصد ریسک کردن روی او برای بازی با آلاوس را ندارم.»



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 563 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.