جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس: ما همان بازیکنانی هستیم که قهرمان می شدیم

راموس: ما همان بازیکنانی هستیم که قهرمان می شدیم

سرخیو راموس، کاپیتان متعصب رئال مادرید در مورد نتایج نه چندان خوب تیمش در ابتدای فصل صحبت کرد.



به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در 5 بازی اول لالیگای خود تنها 8 امتیاز کسب کرده و در همین ابتدای کار 7 امتیاز از بارسلونا عقب افتاده است؛ اما راموس معتقد است آنها باید روی بازی های آینده تمرکز کنند.

 

 

 

 

راموس گفت: "قبول دارم که ما شروع نا امید کننده در فصل جاری لالیگا داشته ایم و این موضوع طبیعتا کمی نگران کننده است.

 

ما در این مدت مقابل حریفانی بازی کرده ایم که معمولا در گذشته سانتیاگو برنابئو را با نتایج دیگری ترک می کردند؛ اما ما در حال حاضر تنها نیاز داریم تا رو به آینده حرکت کرده و با ارزیابی مجدد عملکرد خودمان به فکر بازی های باقیمانده رئال مادرید باشیم.

 

اما نباید فراموش کرد که ما همان بازیکنانی هستیم که تنها یک ماه و نیم قبل موفق به فتح عناوین زیادی شدیم."



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش سرمربی بارسا به بحران رئال مادرید

واکنش سرمربی بارسا به بحران رئال مادرید

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در مورد دیدار این هفته تیمش برابر جیرونا صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، با اختلاف 7 امتیاز با رئال مادرید، بلوگرانا در حال حاضر شرایط خوبی را تجربه کرده و با اقتدار در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

 

اوضاع رئال: "یک ماه پیش به نظر می رسید شرایط ما فاجعه بار است؛ اما اوضاع هفته به هفته تغییر می کند و بسته به نتایج بعضی تیم ها در شرایط خوبی قرار دارند و اوضاع برای برخی اینگونه نیست.

 

درست است که رئال مادرید در حال حاضر 7 امتیاز از ما عقب است؛ اما بارسا با سویا نیز 2 و با اتلتیکو مادرید نیز 4 امتیاز فاصله دارد؛ اما در فوتبال همه چیز قابل تغییر است."

 

 

 

 

دیدار برابر جیرونا: "این تیم در دیدار خانگی هفته گذشته خود برابر سویا لایق باختن نبود و من بازی آنها را دیدم. جیرونا نمایش خوبی برابر سویا داشت و بازی فردای ما برابر این تیم بسیار مهم خواهد بود.

 

ما باید بدانیم که آنها از شرایط عادی با انگیزه تر خواهند بود و این موضوع را در ذهن خود داشته باشیم، زیرا ما یک دربی را پیش رو داریم که فاکتورهای خاص خودش را دارد."

 

استراحت دادن به مسی: "او در بازی قبلی خود 4 گل به ثمر رسانده و معمولا من نباید به چنین بازیکنی استراحت بدهم، زیرا مسی در امر گلزنی در حال حاضر مصمم است و ما او را در بهترین شرایط ممکن می بینیم."



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خبر خوش به زیزو؛ بازگشت یکی از مصدومان رئال

خبر خوش به زیزو؛ بازگشت یکی از مصدومان رئال

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی و گلزن رئال مادرید به تمرینات این تیم بازگشته است.

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیتی که در جریان دیدار برابر لوانته برای مهاجم 29 ساله کهکشانی ها رخ داد اخبار حاکی از دوری یک ماهه او از میادین بود؛ اما بنزما از امروز صبح به تمرینات تیمش در کمپ رئال اضافه شده است.

 

 

 

 

قبل از پیوستن به تمرینات تیم، بنزما ساعاتی را در باشگاه بدنسازی رئال سپری کرد و به نظر می رسد زیدان می تواند در دیدار ماه آینده برابر اسپانیول از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

 

بنزما در این میان دیدارهایی مانند آلاوس و دورتموند در آلمان را از دست خواهد داد؛ اما احتمالا از ابتدای ماه اکتبر مشکلی برای همراهی کردن قوهای سپید ندارد.

 

بنرما به تازگی قرارداد خود را تا سال 2021 با رئال مادرید تمدید کرد و انتخاب اول زیزو در خط حمله تیمش است.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تلاش رونالدو برای انتقال فرزند خواننده آمریکایی!

تلاش رونالدو برای انتقال فرزند خواننده آمریکایی!

اخبار حاکی از تلاش رونالدو برای انتقال فرزند مدونا، خواننده مشهور آمریکایی به اسپورتینگ لیسبون بوده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، نشریه پرتغالی سابادو فاش کرد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در تلاش بود تا فرزند مدونا، سوپراستار مشهور آمریکایی به جای بنفیکا راهی اسپورتینگ لیسبون شود.

 

 

 

 

رونالدو بعد از تماس با مدونا از وی خواسته تا مقدمات حضور فرزندش داوید باندا را در اسپورتینگ لیسبون، تیم سابق کریستیانو فراهم کند؛ اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و فرزند مدونا راهی بنفیکا شد.

 

در این تماس مدونا به رونالدو اعلام کرد که نظر وی در مورد آینده فرزندش تغییر نخواهد کرد و ستاره پرتغالی نیز در ادامه ترجیح داد تا سکوت کند.

 

مدونا بعد از انتقال فرزندش به بنفیکا تصویری از خود با لباس این تیم پرتغالی منتشر کرد تا رضایت خود را از این انتقال نشان دهد.

 

فرزند مدونا هفته گذشته در اولین دیدار خود در تیم زیر 12 سال بنفیکا به میدان رفت و موفق شد در همان دیدار نیز گلزنی کند.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: اگر رئال بخواهد، دوباره لاغر می‌شوم

رونالدو: اگر رئال بخواهد، دوباره لاغر می‌شوم

رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل مدعی شد که اگر رئال مادرید به او نیاز داشته باشد، دوباره لاغر خواهد کرد و خود را آماده بازی کردن می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال با نتایج ضعیفی که اخیرا کسب کرده، 7 امتیاز با صدر جدول یعنی بارسلونا فاصله دارد. رونالدو پس از 5 جلسه محرومیت به میادین بازگشت ولی بازگشت او نیز برای تیم کارساز نبود؛ این در حالیست که کریم بنزما به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم نیست. حال رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق رئال مدعی شد که اگر این تیم به او نیاز داشته باشد، حاضر است خود را آماده بازی  کند.

 

 

 

او گفت:" ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند گلزنی کنند و مطمئنم که این برای ما مشکلی نخواهد بود. اگر اتفاقی رخ دهد و به من نیازی باشد، خودم را دوباره آماده بازی خواهم کرد."

 

رونالدو درباره شرایط رئال گفت:" فکر نمی‌کنم رئال در چند سال اخیر مشکلی داشته باشد. آنها توانایی خود را نشان داده اند. فصل گذشته وارد دوره ای مثل امسال شدند ولی قهرمان لیگ و چمپیونزلیگ شدند. فکر می‌کنم این شروع لیگ است. حتی پس از بردن تمام جام ها، 3 شکست باعث شده که شک و شبهه هایی به وجود بیاید ولی قطعا هیچ شکی به توانایی این تیم وجود ندارد."



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنزما: رئال مادرید آخرین باشگاه من است

بنزما: رئال مادرید آخرین باشگاه من است

کریم بنزما پس از تمدید قرارداد با رئال تایید کرد که در همین باشگاه بازنشسته خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بنزما سال 2009 از لیون به رئال پیوست و همچنان بازیکن ثابت کهکشانی ها محسوب می شود.

به او انتقاداتی از جمله از دست دادن فرصت های فراوان گلزنی وارد شده ولی تمام مربیان رئال در 8 سال گذشته به او اعتماد ویژه ای داشته اند.

 

 

 

 

بنزما در مورد بازنشستگی در رئال گفت:« از بازی برای رئال لذت می برم و دوست دارم همینجا بازنشسته شوم. برای من هیچ تیمی با رئال قابل مقایسه نیست. اینجا برای من پایان خط فوتبال است و رئال آخرین باشگاه من خواهد بود.

از روز اول در رئال احساس راحتی کرده ام و این باشگاه مثل خانواده دوم من است. رئال همیشه و در هر شرایطی از من حمایت کرده است؛  به خصوص در مسائل غیر ورزشی. این حمایت از روی شانس و اتفاق نیست و حتما شایستگی هایش را داشته ام.»



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: برای بارسا راحت پنالتی می گیرند برای ما نه!

راموس: برای بارسا راحت پنالتی می گیرند برای ما نه!

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید معتقد است که انتقاد از عملکرد داورها ممکن است بیشتر به ضرر تیم باشد تا به نفع آنها.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زیدان شب گذشته به مصاف بتیس رفتند و در نهایت 1-0 شکست خوردند. راموس از تصمیمات داور در این دیدار ناراضی بود؛ ولی مدعی شد که انتقاد زیاد از داورها ممکن است نتیجه عکس داشته باشد.

 

 

 

 

او گفت:" هر چه بیشتر راجع به داور صحبت کنیم، اوضاع بدتر می‌شود. باید به تصمیمات آنها احترام بگذریم و امیدوار باشیم که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. برایم عجیب نیست که آنها برایمان پنالتی نمی‌گیرند؛ ولی برای بارسا می‌گیرند."



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تمدید قرارداد رکوردشکن رئال با هواپیمایی امارات

تمدید قرارداد رکوردشکن رئال با هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات ۵ سال دیگر به همکاری تجاری خود با کهکشانی‌‌ها ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه مارکا اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید قرارداد خود را با اسپانسر پیراهنش، خطوط هوایی امارات تا سال 2022 تمدید و به موجب این قرارداد سالانه 70 میلیون یورو از این شرکت اماراتی دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب کهکشانی‌ها از حیث کسب درآمد سالانه از اسپانسر پیراهن از دو رقیب اصلی خود، یعنی بارسلونا و منچستریونایتد سبقت گرفتند.

 

 

 

 

بارسلونا به موجب قراردادی که با شرکت ژاپنی راکوتن بسته، سالانه 55 میلیون یورو می‌گیرد. این در حالی است که شیاطین سرخ هم از محل قراردادشان با شرکت خودروسازی شورولت آمریکا، سالانه 62 میلیون یورو دریافت می‌کنند.

خبر تمدید قرارداد با خطوط هوایی امارات هنوز به صورت رسمی توسط باشگاه رئال مادرید تأیید نشده اما به گزارش سایت پالکو 23 اسپانیا، این قرارداد به امضای طرفین رسیده است.

 

در همین حال نشریه مارکا از تلاش باشگاه رئال مادرید با عقد قراردادی جدید با دیگر اسپانسر بزرگش شرکت آدیداس خبر داده است. این نشریه از تلاش رئالی‌ها برای عقد قرارداد با شرکت آلمانی تولید کننده لوازم و پوشاک ورزشی خبر داد که این تیم را در رده نخست پردرآمدترین تیم‌ها از محل قرارداد با تأمین کننده پوشاک ورزشی‌شان قرار می‌دهد.



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اوبامیانگ: دیگر به رئال مادرید فکر نمی کنم

اوبامیانگ: دیگر به رئال مادرید فکر نمی کنم

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم بروسیا دورتموند، از اینکه انتقالش به رئال مادرید نهایی نشد، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره گابنی فصل گذشته آقای گل بوندس لیگا شد و در تابستان شایعات زیادی در مورد جدایی اش از دورتموند شنیده می شد. ضمن اینکه خود او نیز بارها اعلام کرد مایل است به رئال برود.

 

او تایید کرد از اینکه نتوانست به سانتیاگو برنابئو برود، ناراحت شده اما اکنون دیگر به این اتفاق فکر نمی کند.

 

او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا همچنان رویای رفتن به رئال را در سر دارد یا نه، گفت:" من رویایی ندارم. دیگر در مورد رئال صحبت نمی کنم.

 

 

 

 

آنها من را نمی خواهند. مشکلی نیست. من به آینده فکر می کنم و از بودن در دورتموند راضی هستم.

 

من با دورتموند توافقی داشتم و می توانم بروم. اما این اتفاق رخ نداد. این ناامید کننده بود اما من از اینکه ماندم هم راضی هستم.

 

میلان پیشنهادی به من داد. من خیلی به پروژه آنها علاقه مند بودم اما به دلایل زیادی این انتقال صورت نگرفت."



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: آخر فصل می‌بینیم چه تیمی قهرمان می‌شود

رونالدو: آخر فصل می‌بینیم چه تیمی قهرمان می‌شود

رونالدو نازاریو دلیما، نتایج ضعیف اخیر رئال در برنابئو را موقتی و گذرا می داند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال فصل را خوب شروع نکرده و در 5 بازی ابتدایی که سه تایش در خانه بوده، تنها 8 امتیاز کسب کرده است. کهکشانی ها در خانه 7 امتیاز حساس را از دست داده اند.

بسیاری بر این عقیده اند که جدایی موراتا و ماریانو که مهاجمان مرکزی خوبی بودند به رئال لطمه زده است.

 

 

 

 

رونالدوی برزیلی در همین رابطه گفت:« فکر نمی کنم جدایی موراتا و ماریانو روی رئال تاثیر منفی گذاشته باشد. ما بهترین بازیکن دنیا یعنی رونالدو را در اختیار داریم و برای پست مهاجم مرکزی بنزما بهترین انتخاب است. بازیکنان دیگری هم هستند که می توانند در این پست بازی کنند.

مجموعه رئال کامل و بی نقص است. فصل قبل هم چنین شرایطی را تجربه کردیم ولی در نهایت همه جام ها را فتح کردیم. دو مساوی و یک باخت خانگی در ابتدای فصل را می توان جبران کرد. هنوز 5 هفته از بازی ها گذشته و جای هیچ نگرانی نیست چون به این تیم ایمان دارم. مطمئنم رئال به روند خوب خودش باز خواهد گشت. آخر فصل خواهیم دید چه تیمی قهرمان می شود.»



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 563 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.