جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسمیرو: رئال نباید از این شکست دستپاچه شود

کاسمیرو: رئال نباید از این شکست دستپاچه شود

کاسمیرو، هافبک رئال مادرید از هم تیمی هایش خواست تا پس از شکست تیمشان مقابل بتیس، آرامش خود را حفظ کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زیدان شب گذشته مقابل بتیس با نتیجه 1-0 شکست خوردند تا به روند ضعیف خود در دیدارهای خانگی ادامه دهند. این نتیجه رئال را در فاصله 7 امتیازی بارسا در صدر جدول قرار داد و حال کاسمیرو از هم تیمی هایش خواست که روحیه خود را حفظ کنند.

 

 

 

او گفت:" ما باید خونسرد باشیم، زیرا شاید یک امتیاز بهتر از شکست باشد. بدشانسی آوردیم، هر موقعیتی که ساختیم و هر تلاشی که کردیم به در بسته خورد. فوتبال اینگونه است، گاهی ناعادلانه پیش می‌رود. باید به بتیس تبریک بگوییم.، ما جنگیدیم و تلاشمان را کردیم و فکر می‌کنم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم."

 

کاسمیرو درباره اختلاف با بارسا گفت:" باید به خودمان فکر کنیم نه تیم دیگری."



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: تحت تاثیر نتایج ضعیف مان نیستم

راموس: تحت تاثیر نتایج ضعیف مان نیستم

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید مدعی شد که او تحت تاثیر نتایج ضعیف تیمش در هفته های اخیر قرار نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته در خانه با نتیجه 1-0 مقابل رئال بتیس شکست خورد تا به روند ضعیفش در خانه ادامه دهد. گل دقیقه 94 سانابریا در سانتیاگو برنابئو، باعث شد تا رئال متحمل یک شکست خانگی دیگر شود و رکورد 73 بازی پیاپی گلزنی آنها نیز متوقف شود. با این حال راموس تحت تاثیر شرایط قرار نگرفته است.

 

او گفت:" روز خوب ما نبود، مخصوصا مقابل گل حریف. فوتبال خیلی خوبی بازی نکردیم، ولی موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. موقعیت هایی برای گلزنی در ابتدای بازی داشتیم. رسیدن به گل اول در این بازی ها خیلی سخت است و گاهی هم به ثمر نمی‌رسد.

 

 

 

 

تیم ما هر کاری که می‌توانست کرد، موقعیت ساخت، خیلی از آنها طوری بودند که می‌توانستیم به راحتی به گل برسیم. باید پیش برویم و توجه مان را معطوف بازی بعدی کنیم. پیشتر در لالیگا نیز روزهای دشوارتری را تغییر داده ایم. باید آرامش خودمان را حفظ کنیم، زیرا هنوز بازی های زیادی پیش روی ماست.

 

با این آگاهی به خانه می‌روم که تمام تلاشمان را کردیم؛ ولی بازی به نفعمان پیش نرفت. وقتی پیروز نمی‌شویم، باید توجهمان را به اشتباهات جلب کنیم. اوضاع همیشه می‌تواند بهبود یابد. باید آرام باشیم و در کنار هم بمانیم و این کلید موفقیت است."



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مصدومیت مارسلو و دردسر جدید زیدان

مصدومیت مارسلو و دردسر جدید زیدان

مارسلو، مدافع رئال مادرید، بار دیگر دچار مصدومیت شد تا کار زیدان در روزهای سختی که پشت سر می‌گذارد دشوارتر شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال شروع ضعیفی در لالیگا داشته و شب گذشته با شکست خانگی مقابل بتیس، فاصله آنها با صدر جدول یعنی بارسلونا به 7 امتیاز رسید. این اختلاف در همین ابتدای فصل، مطمئنا رئال را از لحاظ روحی و روانی تحت تاثیر قرار خواهد داد و شرایط شاگردان زیدان را دشوار  خواهد کرد.

 

 

 

با وجود شکست، اتفاق بد دیگری نیز برای رئالی ها در جریان بازی دیشب رخ داد. مارسلو، مدافع رئال که نقش مهمی در تیم زیدان بر دوش اوست، دچار مصدومیت شد و جای خود را به لوکاس واسکز داد. هنوز شدت مصدومیت او مشخص نیست؛ ولی با توجه به مصدومیت تئو هرناندس، دیگر دفاع چپ رئال، انتظار می‌رود ناچو فرناندس در دیدار مقابل آلاوس، در سمت چپ دفاعی رئال حضور پیدا کند. در حال حاضر مارسلو، کریم بنزما، وایه خو، تئو هرناندس و متئو کواچیچ، مصدومین رئال هستند که غیبت آنها کار زیدان را دشوارتر کرده است.



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: رئال مادرید تنها یک مشکل دارد

زیدان: رئال مادرید تنها یک مشکل دارد

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد شکست تیمش برابر بتیس صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها در خانه با تک گل دقایق پایانی مغلوب بتیس شدند تا علاوه بر از دست دادن رکورد گلزنی خود، اختلاف این تیم با صدر جدول به 7 امتیاز برسد.

 

باخت به بتیس: "فوتبال اینگونه است و زمانی که شما نخواهید توپ ها را وارد دروازه کنید چنین اتفاقی رخ می دهد. اگرچه ما خیلی خوب بازی نکردیم؛ اما معتقدم نمایش بدی هم نداشتیم؛ اما امروز انگار توپ نمی خواست وارد دروازه بتیس شود. از نظر من تنها مشکل رئال به گل تبدیل نشدن موقعیت هاست."

 

 

 

 

شروع ضعیف در بازی های خانگی: "در سه بازی ابتدایی نتایج قابل قبولی نگرفتیم و گرچه ما فکر نمی کردیم اوضاع اینگونه پیش برود؛ اما امکان تغییر گذشته نیز وجود ندارد.

 

آنچه قابل تغییر است بازی بعدی و تلاش برای ارائه بهترین عملکرد است و ما باید در بازی بعدی خود در خانه تمام تلاش خود را برای پیروز شدن بکنیم.

 

شروع ما در بازی های خانگی این فصل به اندازه کافی خوب نبوده است و این موضوع کاملا واضح است. اما من به کلمه آرامش علاقه دارم و معتقدم باید برای آینده آرامش خود را خصوصا در استادیوم خانگی خود حفظ کنیم."

 

عملکرد رونالدو: "ما از حضور رونالدو در تیم بسیار خوشحال هستیم و او در کنار تیم خواهد بود."



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عملکرد کم سابقه رئال مادرید در استادیوم خانگی

عملکرد کم سابقه رئال مادرید در استادیوم خانگی

رئال مادرید در فصل جاری لالیگا در هیچ کدام از دیدارهای خانگی خود موفق به کسب پیروزی نشده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، با شکست برابر بتیس فاصله رئال با صدر جدول بیشتر شد و حالا این تیم کار دشواری برای جبران نتایج ضعیف خود دارد.

 

 

 

 

اما نکته عجیب نتایج بسیار ضعیف رئال مادرید در خانه بوده است. اولین بازی خانگی این تیم با توقف برابر والنسیا همراه بود و بعد از آن شاگردان زیزو همین نتیجه را برابر لوانته نیز تکرار کردند.

 

شکست برابر بتیس بدان معناست که قوهای سپید در 3 بازی ابتدایی لالیگایی خود تنها 2 امتیاز کسب کرده اند که از سال 96-1995 بی سابقه بوده است.

 

رئال در آن فصل در 3 بازی اول 2 شکست و یک تساوی به دست آورد؛ اما نتایج این فصل در 20 سال اخیر بی سابقه بوده است.



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال 0 - 1 بتیس؛ بازگشت رونالدو هم افاقه نکرد!

فاصله 7 امتیازی با صدر؛

رئال 0 - 1 بتیس؛ بازگشت رونالدو هم افاقه نکرد!

رئال مادرید با گل ثانیه های پایانی سابرینا مغلوب بتیس شد تا فاصله با صدر به 7 امتیاز برسد.

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری بتیس آغاز شد و این تیم می توانست در همان دقیقه 4 روی ناهماهنگی مدافعان رئال مادرید به گل برسد؛ اما ضربه سانابریا در آستانه ورود به دروازه توسط کارواخال بیرون کشیده شد تا رئال از دریافت یک گل حتمی نجات پیدا کند.

 

 

 

 

در دقیقه 10 و روی پاس راموس، رونالدو می توانست با یک ضربه پشت پا دروازه بتیس را باز کند؛ اما مدافعان بتیس مانع باز شدن دروازه شدند. دقایقی بعد و روی نفوذ مودریچ، این ستاره کروات می توانست زننده گل اول تیمش باشد؛ اما ضربه او نیز به تور کنار دروازه برخورد کرد.

 

 

 

 

در دقیقه 28 و روی پاس گرت بیل، رونالدو فرصت خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه او با عکس العمل آدان همراه بود.

 

در دقیقه 35، فابیان می توانست بر خلاف جریان بازی بتیس را پیش اندازد؛ اما ضربه محکم او با واکنش دیدنی ناواس مواجه شد.

 

در اواخر نیمه اول و روی همکاری مودریچ و ایسکو، ستاره تکنیکی و اسپانیایی رئال مادرید در آستانه زدن گل اول بود؛ اما ضربه او با مهار فوق العاده آدان همراه بود تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

 

 

با شروع نیمه دوم، دامنه حملات کهکشانی ها ادامه یافت و در دقیقه 51 رونالدو بهترین فرصت را از دست داد. روی نفوذ دیدنی گرت بیل و ارسال عرضی او، رونالدو تقریبا مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد؛ اما ضربه او از بالای دروازه به یبرون رفت.

 

لحظاتی بعد و روی اشتباه مدافعان رئال، فرانسیس فرصت خوبی برای زدن گل برتری داشت؛ اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه خارج شد.

 

در ادامه و روی حرکت زیبای رونالدو، کارواخال می توانست کار بتیس را تمام کند؛ اما ضربه او از دهانه دروازه به دیرک برخورد کرد.

 

 

 

 

در دقیقه 75 این بار گرت بیل با یک ضربه پشت پای فوق العاده فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت؛ اما ضربه او بعد از واکنش آدان به دیرک دروازه برخورد کرد. 

 

در ادامه رئال تلاش زیادی برای شکستن قفل دروازه بتیس داشت؛ اما سد محکم دفاع حریف اجازه خلق موقیعت را نیز به آنها نمی داد. در ثانیه های پایانی ضربه سر مایورال نیز با مهار آدان همراه بود.

 

 

 

 

اما در ثانیه های پایانی و روی تعلل مدافعان رئال، ضربه سر سانابریا وارد دروازه ناواس شد تا بتیس با یک گل حریف نامدار خود را مغلوب کند.



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال مادرید-رئال بتیس؛ به دنبال ادامه پیروزی ها با اولین حضور رونالدو در لالیگا

تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 11:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل بتیس

ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل بتیس

رئال مادرید به دلیل مصدومیت ستاره های بزرگش، در چند بازی اخیر اغلب با ترکیبی متفاوت از ترکیب اصلی خود به میدان رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در کنار محرومیت رونالدو، سیستم چرخشی زیدان و افزایش تعداد مصدومان هم مزید بر علت شد تا رئال نتواند از 4 بازی ابتدایی خود در لالیگا امتیازات کامل را جمع کند.

دو تساوی خانگی برابر والنسیا و لوانته باعث شده است تا رئال 4 امتیاز از بارسلونا عقب بیفتد.

 

 

 

 

کهکشانی ها خود را برای بازی حساس فردا شب برابر بتیس مهیا می کنند. در تمرین امروز، تونی کروس حضور داشت که این خبر خوبی برای زیدان بود. کروس بازی با سوسیداد را به دلیل مصدومیت از دست داد.

رونالدو و مارسلو هم با پشت سر گذاشتن محرومیت خود می توانند مقابل بتیس به میدان بروند که به خصوص بازگشت رونالدو می تواند بهترین اتفاق ممکن برای رئالی ها باشد.

 

با این حال کریم بنزما و وایه خو همچنان مصدوم هستند و تئو هرناندز هم مصدومیت جزئی از ناحیه کتف دارد. برای بازی فردا زیدان می تواند تقریبا از بهترین ترکیب خود استفاده کند و البته این امکان وجود دارد که مودریچ استراحت کرده و دنی سابویس از ابتدا مقابل تیم سابقش به میدان برود.

 

ترکیب احتمالی: ناواس، راموس، واران، مارسلو، کارواخال، کروس، مودریچ، کاسیمیرو، ایسکو، بیل و رونالدو



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

طعنه جالب زیدان به معضل کاوانی-نیمار در PSG

در نشست خبری بازی با بتیس

طعنه جالب زیدان به معضل کاوانی-نیمار در PSG

رئال مادرید فردا از هفته پنجم لالیگا در برنابئو میزبان رئال بتیس خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها پس از پیروزی روحیه بخش 1-3 در زمین سوسیداد حالا خود را مهیای کسب سه امتیاز حساس بازی با بتیس می کنند.

 

 

 

 

زیدان در مورد بازی فردا گفت:« شروع کردن بازی با جدیت چیزی است که همیشه از بازیکنانم می خواهم؛ چون هر زمان که با انگیزه وارد زمین می شویم، هیچ حریفی قدرت مقابله با ما را نخواهد داشت و بازیکنانم نیز به این موضوع واقف هستند. فردا برابر بتیس باید از همان دقیقه اول، روی حریف فشار بیاوریم.»

 

بازگشت رونالدو:«امیدوارم این آخرین باری باشد که رونالدو را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت. او را در این چند روز خوشحال دیده ام و بی تاب بازگشت به میادین است. فردا در برنابئو بازی داریم و رونالدو مثل هر بازیکنی از به میدان رفتن در این ورزشگاه خوشحال است.»

 

 

 

 

دعوای کاوانی و نیمار بر سر زدن ضربات آزاد و پنالتی: «دوست ندارم و نمی خواهم در مورد تیمی دیگر حرف بزنم ولی در رئال وقتی وارد زمین می شویم، از قبل مشخص است چه بازیکنی ضربات آزاد و پنالتی را می زند. کاری با پی اس جی ندارم و فقط به بازی فردا فکر می کنم.»



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خبر خوب زیدان برای هواداران رئال

نهایی شدن تمدید؛

خبر خوب زیدان برای هواداران رئال

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری امروز خود فاش ساخت که قراردادش را تمدید کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که زیدان قراردادش را با رئال را سه ساله تمدید کرده و حقوق سالانه اش از 4.3 میلیون یورو به 8 میلیون یورو افزیش یافته است.

زیزو از ژانویه 2016 روی نیمکت رئال نشست و تاکنون این تیم را به 7 عنوان قهرمانی ارزشمند رسانده است.

 

 

 

 

زیدان در نشست خبری امروز خود در مورد تمدید قراردادش گفت:« بله؛ کار تمدید قراردادم نهایی شده؛ ولی این هیچ معنای خاصی نمی دهد. همه از سرنوشت مربیان در تیم های بزرگ مطلعند و من می دانم در چه تیمی در حال مربیگری هستم. اینجا همه چیز بر اساس نتایج تعیین می شود و فقط به زمان حال و آماده کردن تیمم به بهترین شکل برای چالش های پیش رو فکر می کنم.»

 

وضعیت بیل:« طبیعی است که بیل به فضا برای نشان دادن توانایی هایش نیاز دارد. این را در صحنه گلی که به سوسیداد زد، دیدیم. البته او از لحاظ تکنیکی این قابلیت را دارد تا حتی در فضاهای اندک هم موفق ظاهر شود. برای من او یک بازیکن کامل است و هنوز برای مشاهده بهترین گرت بیل، نیاز به زمان داریم.»



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 563 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.