جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: رکورد گلزنی رئال مادرید متعلق به بازیکنان تیم است؛ کم کم شاهد بیل واقعی خواهیم بود

سرمربی فرانسوی لوس بلانکوس، از پیروزی دشوار تیم خود خوشحال است.

طرفداری- زین الدین زیدان، سرمربی موفق رئال مادرید، به دنبال پیروزی 3-1 تیم خود در آنوئتا و برابر رئال سوسیداد در نشست خبری خود حاضر شده و پاسخگوی خبرنگاران شد.

گفته های زیزو را به نقل از تارنمای رسمی باشگاه رئال مادرید می خوانید:

در نگاهی کلی به بازی

برای کسب این پیروزی، توانایی های خود را نشان دادیم زیرا بازی کردن در این ورزشگاه آسان نیست. رئال سوسیداد فصل را بسیار خوب آغاز کرده بود و ما برای 90 دقیقه عالی بازی کردیم؛ به ویژه در نیمه نخست. گل های بیل و بورخا برتری را برای ما به ارمغان آوردند ولی این دستاورد حاصل تلاش گروهی بود. باید بابت گلزنی در 73 بازی پیاپی، به بازیکنان خود تبریک بگوییم. آن ها کسانی هستند که می دوند، می جنگند و به این رکورد رسیدند. می توانیم در بازی های آینده نیز این روند را حفظ کنیم. ولی برای من، مهم ترین مسئله پیروزی است و این که چگونه به آن دست یافته ایم. ما از همان ابتدا خیلی خوب بازی کردیم.

گرت بیل

او یک مسابقه عالی را پشت سر گذاشت و این فقط به خاطر گلی که به ثمر رساند، نیست. از گلزنی او خوشحالم چون به این گل نیاز داشت. پس از 70 متر دویدن و زدن ضربه ای بسیار خوب به توپ آسان نبود و من برای او خوشحال هستم. او در بهترین فرم خود قرار ندارد ولی اندک اندک شاهد بیلِ واقعی خواهیم بود. می دانم که توانایی های او بیشتر از این هاست و ما باید در قبال او شکیبایی به خرج دهیم. او هم از گل خود خوشحال است چون فشاری را از روی دوش او برداشته است. ولی او همچنین در فاز دفاعی هم به سختی تلاش کرد.

مایورال

مایورال هم با ما هست و نقشی برای ایفا کردن دارد و امروز آن را نشان داد. فرصتی در اختیار او قرار داده شد و او بسیار عالی کار کرد؛ نه فقط بابت گلی که به ثمر رساند، بلکه در مجموع نمایش کاملی داشت. برای او خوشحالم چون بخشی از بازی این تیم شده است. بازی کردن در اینجا آسان نیست؛ آن ها حریفی سرسخت هستند و ما یک نمایش بسیار خوب داشتیم.

درباره تساوی برابر والنسیا و لوانته

ما برابر لوانته و در نیمه نخست بازی در لیگ قهرمانان به مشکل خوردیم. فارغ از آن دو بازی، من به نحوه بازی تیم خود می بالم. امروز برای ما مهم بود که سه امتیاز را کسب کرده و به بالای جدول پیشروی کنیم. تا پیش از بازی، رئال مادرید در شرایطی غیرعادی قرار داشت. حالا ما به مسیر خود بازگشته ایم ولی باید همین روال را حفظ کنیم چون چهارشنبه بازی دیگری در انتظار ماست.

بهترین بازی فصل؟

بله، به جز بازی برابر منچستریونایتد که فوق العاده بودیم. از بازی انجام داده خوشحالم و ما باید با همین فرمان جلو برویم. اگر همچون این بازی توان گذار را داشته باشیم، می توانیم به رقبای خود لطمه های بسیار بزنیم.

مسائل انگیزشی

هنگامی  که دستاوردهای بسیاری همچون ما کسب کرده باشید، حفظ انگیزه سخت می شود. اما نکته عالی در مورد این بازیکنان این است که آن ها از عطش برخوردارند و امروز هم این مسئله را نشان دادند. می دانستیم که باید نمایش خوبی ارائه کنیم و همین کار را نیز انجام دادیم. حالا در جدول بالاتر رفته ایم. وقتی پیروزی های بسیاری کسب کنید، نه تنها از بُعد انگیزشی، بلکه همچین بابت انگیزه بالاتر رقبا جلوی شما، کارتان سخت می شود.



تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1396 | 10:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال سوسیداد 1-3 رئال مادرید؛ بازگشت به مسیر پیروزی با درخشش مایورال

طرفداری- در یکی از حساس ترین بازی های این هفته لالیگا دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

یکشنبه 26 شهریور 1396 (17 سپتامبر 2017)؛ ورزشگاه آنوئتا شهر سن سباستین

هفته 4 لالیگای 18-2017 اسپانیا

گلزنان: کوین رودریگز 29 (برای رئال سوسیداد) / بورخا مایورال 19، کوین رودریگز (گل به خودی) 36، گرت بیل 61 (برای رئال مادرید)

گزارش بازی

بازیکنان رئال مادرید که با دو تساوی متوالی پا به میدان گذاشته بودند و نمی خواستند بیش از این از بارسلونا عقب بیافتند بازی را هجومی آغاز کردند. کهکشانی ها از همان ابتدا توپ و میدان را در دست داشتند و برای گلزنی تلاش می کردند اما بازیکنان سوسیداد در دفاع منظم عمل می کردند تا اینکه در دقیقه 19 مایورال توانست دروازه سوسیداد را باز کند. میزبان که تا پیش از این گل صرفا در لاک دفاعی فرو رفته بود، بعد از گل رئال شکل هجومی تری به خود گرفت و توانست چند موقعیت را ایجاد کند و تلاش آن ها نیز خیلی زود نتیجه داد و در اولین موقعیت جدی خود توسط کوین رودرگیز به گل مساوی رسید. 

پس از گل سوسیداد بازی جذاب تر دنبالشد و هر دو تیم برای زدن گل برتری تلاش می کردند. در دقیقه 35 ضربه بازیکنان سوسیداد به تیرک افقی دروازه رئال مادرید برخورد کرد و در ضد حمله رئالی ها با اشتباه رودریگز به گل رسیدند تا میهمان دوباره از حریف پیش افتد. شاگردان زیدان پس از گل بازی را کنترل کردند تا در نیمه اول با پیروزی به رختکن روند.

برخلاف نیمه اول، نیمه دوم را میزبان بهتر آغاز کرد و برای زدن گل مساوی دامنه حملات خود بر روی دروازه رئال مادرید را افزایش داد اما خط دفاع رئال منظم عمل می کرد و در ضد حمله نیز خط حمله رئال مادرید در تلاش بود با استفاده از سرعت اختلاف رو بیشتر کند که این تاکتیک سرانجام جواب داد و گرت بیل با یک فرار سریع و ضربه ای چیپ اختلاف را به دو گل رساند.

بعد از این گل برای چند دقیقه بازی متعادل شد و پس از آن نیز به حملات پراکنده دو تیم دنبال می شد. رفته رفته رئال مادرید بازی را در دست گرفت و چند موقعیت گلزنی نیز ایجاد کرد که در جدی ترین آن ها اسنسیو توانست گلزنی کند اما داور آن را آفساید اعلام کرد. بازی در دقایق پایانی آرام دنبال شد تا بازی با همان نتیجه 3-1 به پایان رسد و لوس بلانکوس فاصله 4 امتیازی خود را با صدر حفظ کند. 

برای مشاهده آمار دقیقه این بازی، به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

شرح گل ها

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید | بورخا مایورال (دقیقه 19): ارسال تئو هرناندز در شلوغی محوطه جریمه به راموس رسید. کاپیتان رئال مادرید توپ را کنترل کرد اما نتوانست ضربه نهایی وارد کند تا مایورال از راه برسد و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه رئال را پیش بیاندازد.

رئال سوسیداد 1-1 رئال مادرید | کوین رودریگز (دقیقه 29): ارسال آلوارز از سمت راست در محوطه جریمه رئال مادرید به کوین رودریگز رسید؛ این بازیکن نیز با یک ضربه سر ضرب توپ را به سمت دروازه ناواس شلیک کرد و با اشتباه سنگربان رئال مادرید گل مساوی میزبان به ثمر رسید.

رئال سوسیداد 1-2 رئال مادرید | کوین رودریگز (گل به خودی) (دقیقه 36): فرار سریع مایورال روی یک ضد حمله با ارسال زمینی او همراه شد؛ ارسال این بازیکن را در بین راه رودریگز قطع کرد اما دفع توپ او خوب نبود و توپ را از بین پاهای رولی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا رئال دوباره پیش بیافتد.

رئال سوسیداد 1-3 رئال مادرید | گرت بیل (دقیقه 61): ایسکو با پاسی فوق العاده گرت بیل را در پشت دفاع سوسیداد صاحب توپ کرد؛ این بازیکن ولزی نیز با استفاده از سرعت خود بازیکن حریف را جا گذاشت و در مصافی تک به تک با رولی با ضربه ای چیپ به زیبایی اختلاف را به دو گل رساند.



تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1396 | 10:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیل ناجی رئال در آنوئتا خواهد شد؟

گزارش:

بیل ناجی رئال در آنوئتا خواهد شد؟

ورزشگاه آنوئتای سن سباستین، ورزشگاهی است که گرت بیل خاطرات خوبی از آن دارد و تقریبا هر زمان که برابر سوسیداد به میدان رفته، موفق به گلزنی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، برای گرت بیل، مهاجم ولزی رئال، بهترین ورزشگاه اسپانیا، آنوئتا است.

بیل در ورزشگاه رئال سوسیداد در چهار بازی پنج بار گلزنی کرده است. او تاکنون به جز رئال سوسیداد برابر 43 تیمی که خارج از خانه بازی کرده نتوانسته پنج گل به ثمر برساند. در واقع سوسیداد برای او تیم خاصی است چون توانسته در سن سباستین بیشترین گل را بزند.

جالب اینکه این اتفاق در نبود کریستیانو رونالدو رخ داده است. مهاجم پرتغالی از فصل 2011-12 توانسته است در این ورزشگاه به میدان برود. بیل در این شرایط بهترین عملکرد ممکن را داشته است.

 

 

 

 

مهاجم ولزی در این فصل از شش بازی تنها یک گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است به همین خاطر در سانتیاگوبرنابئو هو شد. کاسمیرو در حالی که هافبک دفاعی محسوب می‌شود دو گل به ثمر رسانده است. رونالدو که چهار بازی را به خاطر محرومیت از دست داد و در دو بازی نیمکت نشین بود و در یک دیدار در ترکیب اصلی حضور داشت، سه گل به ثمر رسانده است. از طرفی مارکو آسنسیو چهار بار در شش بازی گلزنی کرده است.

 

بیل در هفته‌ نخست فصل گذشته برابر سوسیداد دو گل به ثمر رساند. در فصل 2015-16 در ‌دقیقه 80 گلزنی کرد و رئال مادرید توانست برای فتح لالیگا رقابت کند. فصول 2014-15 و 2013-14 نیز بیل توانسته بود دو گل وارد دروازه سوسیداد کند.



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 18:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

استقبال گرم هواداران اسپورتینگ از رونالدو (عکس)

استقبال گرم هواداران اسپورتینگ از رونالدو (عکس)

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید که از همراهی این تیم در دیدارهای لالیگا محروم است، شب گذشته برای تماشا بازی اسپورتینگ لیسبون، تیم سابقش، به پرتغال سفر کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از هل دادن داور در الکلاسیکو، رونالدو 5 جلسه از همراهی تیمش محروم شد و دیدار امروز مقابل سوسیداد، آخرین جلسه محرومیت خواهد بود. ستاره پرتغالی از فرصت به وجود آمده استفاده کرد و برای تماشا بازی تیم سابقش به لیسبون سفر کرد. او بین سال‌های 1997 تا 2002 در اسپورتینگ توپ می‌زد و شب گذشته با استقبال گرم هواداران لیسبون در این دیدار همراه شد. او به عنوان هزارمین عضو باشگاه انتخاب شد و هواداران به شدت ستاره تیم ملی کشورشان را مورد تشویق قرار دادند.

 

 



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 18:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال و فاصله یک گل تا رسیدن به رکورد پله

رئال و فاصله یک گل تا رسیدن به رکورد پله

بیش از یک سال و نیم است که هیچ حریفی نتوانسته دروازه اش را مقابل رئال مادرید بسته نگه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از سی ام آوریل 2016 آغاز شد، جایی که رئال در آنوئتا مقابل سوسیداد به میدان رفت و گرت بیل دروازه حریف را پس از 10 دقیقه باز کرد. از آن پس ، هیچ حریفی نتوانسته مقابل رئال کلین شیت کند و سپیدپوشان دروازه تمام رقبا را باز کردند. پیش از آن، دیدار نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل سیتی بود که با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

 

 

 

 

حالا رئال 73 بازی پیاپی است که موفق شده دروازه حریفان را باز کند و گلزنی در بازی امشب،  رئال را به رکورد سانتوس در زمان حضور پله می‌رساند. تیم برزیلی در آن 73 بازی، 52 پیروزی، 14 تساوی و تنها 7 شکست کسب کرده اند و آمار بسیار خوبی به ثبت رسانده اند.

 

رئال نیز در این 72 بازی، 53 پیروزی، 14 تساوی و 5 شکست به دست آورده است. با این حال سانتوس 245 گل به ثمر رساند و رئال 197 گل که از این تعداد گل، 49 گل توسط رونالدو به ثمر رسیده که در بازی امشب غایب است و 21 گل را نیز بنزما به ثمر رسانده است.



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 18:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی: دنی کارواخال با رئال مادرید تمدید کرد

رسمی: دنی کارواخال با رئال مادرید تمدید کرد

دنی کارواخال، مدافع راست ملی پوش رئال قراردادش را تا سال 2022 تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال محصول آکادمی فوتبال رئال مادرید است. او فصل 2012-13به صورت قرضی راهی لورکوزن شد و با درخشش در این تیم مسئولان رئال را مجاب ساخت تا او را بازگردانند.

کارواخال سال 2014 زیر نظر آنچلوتی به دفاع راست ثابت رئال بدل شد و در 4 فصل گذشته موفق به کسب سه عنوان قهرمانی اروپا با کهکشانی ها شده است. او در حال حاضر دفاع راست فیکس تیم ملی اسپانیا نیز محسوب می شود.

 

 

 

 

کارواخال تا سال 2020 با رئال قرارداد داشت اما دقایقی پیش رسما اعلام شد که قرارداد او تا 2022 تمدید شده است.

طبق اعلام باشگاه رئال مادرید، فردا ساعت 14 به وقت محلی قرار است مراسم رسمی تمدید قرارداد کارواخال در سانتیاگو برنابئو برگزار شود.



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 18:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ زیدان مسیر برد در لالیگا را دوباره پیدا خواهد کرد؟

تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 11:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: نمی توانم روی کروس و وایخو ریسک کنم؛ با دو گل منتقدان بیل ساکت خواهند شد

سرمربی فرانسوی رئال مادرید دیگر طاقت مساوی دیگر ندارد.

طرفداری- تیم فوتبال رئال مادرید پس از دو تساوی پیاپی در لالیگا و کسب یک پیروزی خانگی برابر آپوئل در لیگ قهرمانان اروپا، ا مشب در ورزشگاه سن سباستین به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت.

در همین راستا زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری شرکت کرد. به گزارش مارکـــــا، وی در ابتدا در مورد شرایط گرت بیل در مادرید گفت:

اگر ما نتوانیم سوت های اعتراضی را کنترل کنیم پس چه چیزی را می توانیم کنترل کنیم. ما باید اتفاقی را که در زمین می افتد کنترل کنیم و ار گرت 2 گل به ثمر برساند آن وقت آن ها چه چیزی برای گفتن دارند؟

در باره بازی برابر سوسیداد:

این برای ما پس از 2 تساوی خانگی بسیار مهم است. ما قصد نداریم راهمان را تغییر بدهیم، حتی اگر بازی از دیگر بازی ها مهم تر باشد. این بازی بعدی ماست و تنها 3 امتیاز را می خواهیم و باید برنده شویم.

زیزو در مورد غیبت وایخو و کروس در آخرین تمرین می گوید:

من نمی توانم روی انها برای این بازی حساب کنم. وقتی کسی در تمرین روز قبل غایب است نمی تواند بازی کند. این چیزیست که برای تونی و خسوس رخ داده است و روی آن ها ریسک نمی کنم.

رکورد گلزنی در بازی های پیاپی

رکوردها برای شکسته شدن هستند و این ها برای ما خیلی اهمیت ندارد و شاید برای حریفانمان مهم تر باشد.

سبایوس

او بخشی از برنامه های ما در بازی فرداست و همه ما باید صبور باشیم تا فرصت برای بازی ما پیش بیاید.



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 11:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش لواندوفسکی به شایعه انتقالش به رئال مادرید

واکنش لواندوفسکی به شایعه انتقالش به رئال مادرید

روبرت لواندوفسکی - بایرن مونیخ

روبرت لواندوفسکی می گوید علاقه ای به صحبت درباره بحث های مطرح شده در رسانه ها ندارد.

طرفداری - پس از بازی هفته گذشته بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم روبرت لواندوفسکی در صحبت هایی از مسئولان رده بالای باشگاه در نقل و انتقالات انتقاد کرد. در روزهای بعد صحبت های زیادی پیرامون این انتقادات لواندوفسکی در رسانه های آلمان منتشر شد و سرانجام AS پا را فراتر گذاشت و از علاقه لواندوفسکی برای پیوستن به رئال مادرید خبر داد.

لواندوفسکی که در بازی روز شنبه مقابل ماینتس موفق به زدن 2 گل شد در مصاحبه ای کوتاه با اسکای درباره صحبت ها پیرامون علاقه اش برای پیوستن به قهرمان لالیگا و اروپا گفت:

من مجبور نیستم به تمامی چیزهای مزخرفی که در رسانه ها مطرح می شود پاسخ دهم.



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 11:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: قبلا هم گل برگردان زده بودم

راموس: قبلا هم گل برگردان زده بودم

سرخیو راموس، کاپیتان باتجربه رئال مادرید در مورد گلزنی در دیدار برابر آپوئل صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، راموس موفق شد با ضربه ای دیدنی دروازه آپوئل را باز کرده تا در پیروزی پرگل تیمش نقش آفرینی کند.

 

راموس گفت: "من قبول دارم که در برخی دیدارها مشکلی عدم گلزنی در تیم ما وجود داشت؛ اما نمی توان در همه بازی ها نیز پیروز شد و در برخی موارد حریفان اجازه رخ دادن این اتفاق را به ما نمی دهند.

 

 

 

 

رونالدو نیز همیشه گلزنی می کند و نقشی اساسی در ترکیب رئال مادرید دارد و آمادگی او را نمی توان زیر سوال برد.

 

من هم دوست دارم به خط حمله اضافه شوم و هنگامیکه روند بازی آرام شد، توانستم گلزنی کنم. در سویا نیز گل برگردان زده بودم و حالا این اتفاق تکرار شد."



تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | 10:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 563 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.