جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مصدومیت نگران کننده هافبک رئال (عکس)

مصدومیت نگران کننده هافبک رئال (عکس)

متئو کواچیچ، هافبک کروات رئال در جریان بازی با آپوئل نیکوزیا دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست شد.

به گزارش "ورزش سه"، کواچیچ که امروز با صلاحدید زیدان از ابتدا و به جای کروس به میدان رفته بود در اواسط نیمه اول دچار مصدومیت شد و تقاضای تعویض کرد. او با چشمانی اشک بار زمین بازی را ترک گفت و کروس به جای او به میدان آمد. اینگونه به نظر می رسد که مصدومیت کواچیچ شدید باشد و او قطعا بازی شنبه شب برابر سوسیداد را از دست خواهد داد.

 

 

 

 

 



تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | 10:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: رونالدو نشان داد بهترین بازیکن دنیاست

زیدان: رونالدو نشان داد بهترین بازیکن دنیاست

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.

 

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها موفق شدند دیشب با 3 گل آپوئل را مغلوب کرده و به صدر گروه خود تکیه بزنند.

 

رونالدو و بازگشت با گلزنی: "رونالدو نشان داد که بهترین بازیکن دنیاست و هرگاه به او نیاز داریم خودش را نشان می دهد. رونالدو همیشه برای رئال گلزنی می کند و اگر امروز خوش شانس تر بود باید چهار گل به حریف می زد. او بازیکنی کلیدی برای ماست و امیدوارم بتواند در همین شرایط کار خود را ادامه دهد."

 

 

 

 

پیروزی برابر آپوئل: "از رخ دادن این اتفاق خوشحالیم زیرا حریف آسانی در اروپا وجود ندارد. آپوئل از بازیکنان باتجربه ای بهره می برد که هرگز تحت تاثیر برنابئو قرار نگرفته و بازی خود را ارائه دادند و اگر برابر آنها تمرکز نداشته باشیم شما را آزار خواهند داد."

 

گل زیبای راموس: "من قادر به زدن چنین گلی نبودم و معدود بازیکنانی می توانند این کار را بکنند. راموس معمولا با ضربه سر گل می زند اما حالا چنین گلی از او دیدیم."



تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | 10:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان است

رونالدو: هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان است

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در مورد پیروزی تیمش برابر آپوئل صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که به علت محرومیت در لالیگا غایب است، دیشب موفق به زدن 2 گل در لیگ قهرمانان شد تا آمادگی خود را دوباره به رخ بکشد.

 

امکان قهرمانی مجدد: "هنوز راه درازی مانده و باید بازی به بازی جلو رفت؛ اما قطعا هدف ما قهرمانی در این رقابت هاست.

 

 

 

 

گلزنی دوباره: "از بازگشت مجدد به میادین خوشحالم. لیگ قهرمانان رقابت های مهمی است و از بازی کردن و شروع گلزنی در این رقابت ها خوشحالم. من به پیروزی تیمم کمک کردم و از این بابت احساس خوبی دارم.

 

نیاز داشتیم در این بازی پیروز شده و لیگ قهرمانان را به خوبی آغاز کنیم. می دانستیم که با دفاع منسجمی روبرو هستیم؛ اما در خانه بازی می کردیم و می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم اما در نهایت شروع خوب و راضی کننده ای در این مسابقات داشتیم."



تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | 10:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: هرگاه که به کریستیانو رونالدو نیاز داشته باشیم، برای مان گلزنی می کند

سرمربی لوس بلانکوس بار دیگر لب به ستایش از CR7 گشود.

طرفداری- زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، به دنبال پیروزی 3-0 تیمش برابر آپوئل نیکوزیا، از ستاره پرتغالی خود تمجید به عمل آورد.

به گزارش تارنمای رسمی یوفا، زیزو پس از بازی گفته است:

امروز باید خوب بازی می کردیم. می خواستیم این رقابت ها را به خوبی آغاز کنیم. نیمه نخست خوب نبود ولی دومی خیلی خوب بود. کسب سه امتیاز در ابتدای راه همواره مهم است و بسته ماندن دروازه تیم نیز ضروری است. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که می خواهیم به همین روند ادامه دهیم. ما فصل را به خوبی شروع کرده ایم و دو جام را به نحوی دیدنی، به دست آورده ایم. این فصل برای ما مهم است و کسب 3 امتیاز این بازی ضروری بود. ما در لیگ قهرمانان بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

او همچنین در مورد درخشش کریستیانو رونالدو، گفت: 

او بازیکنی کلیدی برای ما است. هرگاه که به او نیاز داشته باشیم، وی در دسترس است و برای مان گلزنی می کند. امیدوارم که او به همین روند ادامه دهد.

او در پایان در مورد گرت بیل خاطرنشان کرد: 

بیل می تواند در چندین پست بازی کند و در سمت چپ زمین نیز خوب کار می کند. او انعطاف پذیری خود را نشان داد. ما امروز کار را با بیل و رونالدو به عنوان مهاجم آغاز کردیم و سپس پست او عوض شد. در کل از تیم راضی هستم؛ به ویژه بابت عملکرد تیم در نیمه دوم. اندک اندک شاهد بازگشت بیل (به فرم آرمانی اش) هستیم. او فصل قبل چهار ماهی را خانه نشین بود ولی در پیش فصل خوب کار کرد و بدون مصدومیت در بازی های بسیاری به میدان رفت. او هنوز در حال پیشرفت کردن است و ما در آینده گرت واقعی را خواهیم دید. از بازی امروز او راضی هستم. گرت سازنده گل نخست ما بود. در مجموع از تیم راضی هستیم و همین هم برای من مهم است.



تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | 10:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 3-0 آپوئل نیکوزیا؛ هدیه سه امتیازی رونالدو به لوس بلانکوس

نماینده اسپانیا در شب درخشش CR7، به بردی آسان دست یافت.

طرفداری- دو تیم رئال مادرید و آپوئل نیکوزیا از ساعت 23:15 در قالب نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان، رو به روی یکدیگر قرار گرفتند.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | 10:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: قهرمان اروپا هستیم اما همه چیز دوباره از صفر شروع می شود؛ رونالدو یک رهبر واقعی است

سرمربی فرانسوی کنفرانس خود را در آستانه اولین دیدار اروپایی فصل جدید برگزار کرد.

طرفداری- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید که به همراه کهکشانی ها در دو فصل اخیر به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است، چهارشنبه شب در خانه فصل جدید اروپایی را برابر آپوئل شروع می کند.

به گزارش مارکا، در همین رابطه وی در کنفرانس خبری قبل مسابقه در مورد پست شماره 9 در تیمش گفت:

این درست است که شما وقتی می بینید در فصل پیش موراتا و ماریانو را داشتید و این فصل تنها مایورال را دارد، احساس کنید که یک شماره 9 کم دارید. این یک موضوع است که دیگر امکان جذب بازیکن جدید نیست. ما دوست داشتیم که موراتا بماند اما او می خواست به جایی برود که بیشتر بازی کند. دیگر نمی توان بازیکنی گرفت و من به مایورال اعتماد دارم و او هم تشنه بازی کردن است. ما همچنین کریم و بیل را در آن پست داریم.

وی در مورد تیمش پس از تساوی برابر لوانته نیز گفت:

با این تیم ما می توانیم کارهای بزرگی بکنیم و من واقعا با بازیکنانم راحت هستم و تمایل به انجام تغییری ندارم.

زیزو در مورد تاثیرات امتیاز از دست دادن های لالیگا در شروع لیگ قهرمانان می گوید:

این اتفاق پارسال هم افتاد و ما نگران نیستیم. از نتیجه راضی نیستیم ولی فوتبال همین است. مسیرمان را عوض نمی کنیم و فردا هم سعی می کنیم بهتر بازی کنیم تا برنده شویم. قهرمان اروپا هستیم اما بار دیگر همه چیز از صفر شروع می شود.

بازگشت رونالدو

او آماده و متمرکز است و از این که بار دیگر کاری را که دوست دارم انجام می دهد خوشحال است. او از لحاظ فیزیکی و روانی آماده است و ما هم خوشحالیم که او را داریم چرا که باعث قدرت ما می شود. رونالدو فردا بازی می کند و امیدوارم بازی این هفته در لالیگا، آخرین بازی بدون رونالدو باشد. من دوست دارم رونالدو با ما باشد و این چیزیست که من برای همه بازیکنانم می خواهم. او تنها یک بازیکن نیست و در تیم بسیار موثر است و یک رهبر واقعی است. 



تاريخ : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: امیدوارم دیگر همیشه رونالدو را در ترکیب ببینم

زیدان: امیدوارم دیگر همیشه رونالدو را در ترکیب ببینم

 

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال از بازگشت رونالدو به ترکیب تیمش ابراز خوشحالی کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی رئال به علت محرومیت در لالیگا غایب است؛ اما می تواند رئال را در دیدار لیگ قهرمانان برابر آپوئل همراهی کند.

 

زیدان گفت: شما همه می دانید رونالدو کیست. نمی خواهم از وابستگی صحبت کنم؛ اما علاقمندم همیشه او کنار ما باشد. رونالدو نه تنها به خوبی گلزنی می کند، بلکه او یک رهبر است و همیشه می خواهد برنده شود و ما همه خوشحال هستیم که رونالدو با ما است.

 

 

 

 

رونالدو بسیار روی آنچه می خواهد انجام دهد متمرکز است. علاوه بر این، او بسیار خوشحال است که دوباره بازی می کند، زیرا حضور در میدان چیزی است که رونالدو دوست دارد و وی را خوشحال می کند.

 

ما نیز خوشحال هستیم، زیرا رونالدو از لحاظ ذهنی و جسمی بسیار آماده است و من بسیار خوشحالم که او را دوباره در زمین می بینم.

 

او فردا بازی می کند، اما او یکشنبه دوباره رونالدو در لالیگا غایب است. امیدوارم یکشنبه آخرین بازی فصل باشد که رونالدو را در اختیار نداریم."



تاريخ : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | 10:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اخطار گرفتن مسی به سبک رونالدو (عکس)

اخطار گرفتن مسی به سبک رونالدو (عکس)

لیونل مسی شب درخشانی را برابر یوونتوس تجربه کرد و توانست روی هر سه گل بلوگرانا نقشی مستقیم داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، مسی گل های اول و سوم بارسا را وارد دروازه یوونتوس کرد و پاس گل دوم را هم به راکیتیچ داد. او همچنین امشب به طلسم گل نزدن هایش مقابل بوفون پس از 315 دقیقه پایان داد.

مسی در این بازی یک کارت زرد عجیب نیز دریافت کرد.

او که توسط پیانیچ در مرکز میدان سرنگون شده بو،د با اشاره دست از داور خواست که به هافبک بوسنیایی یوونتوس کارت زرد بدهد. مسی با دست به شانه اسکومینا، داور بازی زد که این حرکت او یک کارت زرد برایش به دنبال داشت. مسی از اخطاری که گرفته بود شگفت زده به نظر می رسید.

در اقدامی تقریبا مشابه، کریستیانو رونالدو در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسلونا، به دلیل هل دادن ملایم داور 5 جلسه محروم شد.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | 10:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اعتراف تلخ زیدان به کمبود مهاجم در رئال

در نشست خبری بازی با آپوئل

اعتراف تلخ زیدان به کمبود مهاجم در رئال

رئال مادرید پس از دو تساوی متوالی خانگی در لالیگا فردا در لیگ قهرمانان اولین بازی خود را برابر آپوئل برگزار خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال در چند هفته اخیر از ضعف گلزنی مهاجمانش رنج برده است. کریم بنزما و بیل از روزهای آرمانی خود به دور هستند تا جدایی موراتا و ماریانو بیشتر از همیشه به چشم بیاید.

 

زیدان در نشست خبری امروز خود در مورد شروع لیگ قهرمانان گفت:« از این اتفاق خوشحالم. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم؛ ولی از فردا همه چیز برای ما از صفر شروع خواهد شد. بسیار هیجان زده ایم و مطلع از اینکه مسیر دشواری پیش رو داریم.»

 

 

 

 

دو تساوی خانگی متوالی:« سال گذشته هم چنین اتفاقی برای ما رخ داد و باید بگویم که نگران نیستم. البته که از این دو تساوی ناراحتم؛ ولی فوتبال همین است. تغییری در برنامه های ما ایجاد نشده و همچنان به کار و تمرین ادامه می دهیم. فردا هدف ما ارائه یک بازی خوب و پیروزی است.»

 

انتقاد به سیستم چرخشی:« شما خبرنگاران کار خودتان را انجام می دهید و من هم به عنوان مربی، سعیم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. با این مجموعه بازیکنان می توان اهداف بلندی را دنبال کرد. من از داشتن این بازیکنان کاملا رضایت دارم و با احترام به تمام منتقدان باید بگویم که مثل گذشته کارم را انجام می دهم.»

 

ضعف در گلزنی:« واضح است که ما فصل قبل کنار مثلث بی بی سی، موراتا و ماریانو را هم در فاز حمله داشتیم و امسال فقط مایورال را داریم. شاید حرف شما درست باشد که در خط حمله با کمبود مهاجم نوک مواجهیم؛ ولی روی مایورال حساب باز کرده ام. او انگیزه های بالایی برای درخشش در رئال دارد. 

من هم دوست داشتم موراتا را حفظ می کردیم؛ ولی خود او تمایل به جدایی داشت و در ادامه نتوانستیم بازیکنی جای او جذب کنیم. رونالدو، کریم، گرت بیل و مایورال را در اختیار داریم و با همین داشته ها ادامه خواهیم داد.»



تاريخ : سه شنبه 21 شهريور 1396 | 18:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید در فکر تداوم رکورد فوق العاده

رئال مادرید در فکر تداوم رکورد فوق العاده

رئال مادرید فصل جدید لیگ قهرمانان را با دیدار فردا شب خود برابر آپوئل آغاز خواهد کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، بررسی ها نشان می دهد که کهکشانی ها که در 4 فصل اخیر 3 بار فاتح اروپا بوده اند، نباید نگرانی خاصی در مرحله گروهی داشته باشند

 

از اکتبر 2012 و شکست تیم مورینیو برابر دورتموند با نتیجه 1-2، این تیم 29 بازی متوالی است که در مرحله گروهی شکست نخورده و حاصل این بازی ها 22 بازی و 7 تساوی برای قوهای سپید بوده است.

 

 

 

 

رئال مادرید از سال 1995 موفق به 13 صعود به عنوان تیم اول و 8 صعود به عنوان تیم دوم در مرحله گروهی شده و در 126 بازی مرحله گروهی خود طی این سالها، 82 برد و 26 تساوی و 18 شکست را به دست آورده است و حالا امسال رقبایی چون دورتموند، آپوئل و تاتنهام را برابر خود می بیند.



تاريخ : سه شنبه 21 شهريور 1396 | 18:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 563 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.