جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

عکس روز؛ گران ترین ترکیب تاریخ فوتبال به ارزش 523 میلیون پوند

عکس روز؛ گران ترین ترکیب تاریخ فوتبال به ارزش 523 میلیون پوند

طبق اعلام سایت The Times of India | Sports، ترکیب تیم رئال مادرید در سوپرکاپ اروپا ارزشی معادل 523 میلیون پوند داشته است که گران ترین ترکیب تاریخ فوتبال لقب می گیرد.

 ترکیب 11 نفره رئال مادرید در دیدار شب گذشته 386 میلیون پوند ارزش داشته است و در مجموع با احتساب بازیکنانی که روی نیمکت نشسته بودند، این تیم به ارزش 523 میلیون پوند می رسید.

 



تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393 | 9:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مصاحبه رونالدو بعد از فتح سوپر جام اروپا

مصاحبه رونالدو بعد از فتح سوپر جام اروپا

 

از بازی در کنار بیل خوشحالم
رونالدو: هدف‌مان کسب تمامی عناوین قهرمانی است
سوپراستار سفیدپوشان مادریدی پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام اروپا تأکید کرد به دنبال قهرمانی‌های بیشتر هستند.

به گزارش سایت ولگردی به نقل از تسنیم، کریستیانو رونالدو که شب گذشته (سه‌شنبه) هر دو گل رئال مادرید‌ را در پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل سویا در سوپرجام اروپا به ثمر رساند، گفت: امیدوارم رئال‌ قهرمانی خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تکرار کند. به نظرم بازیکنی که رئال‌ در فصل نقل‌و‌انتقالات جذب کرده کیفیت تیم را ارتقا داده‌اند و پشتوانه خوبی برای ما به شمار می‌روند. از اینکه ترکیب تیم‌مان چنین کیفیتی دارد، خوشحالم. هدف‌مان هم کسب تمامی عناوین قهرمانی است.

وی افزود: قهرمانی در سوپرجام اروپا هم روحیه تیم را بالا ‌برد. این جام هم عنوان مهمی است و به نظرم شروع خوبی داشتیم. ما در این بازی مقابل سویا نمایش بهتری داشتیم و از اینکه پس از پشت‌سر گذاشتن مصدومیتم دو گل در این بازی زدم، خیلی خوشحالم. هم‌تیمی‌هایم به گلزنی‌ من در این بازی خیلی کمک کردند و در کل شب فوق‌العاده‌ای بود.

رونالدو با تمجید از هم‌بازی ولزی‌اش عنوان کرد: بیل فوق‌العاده است، او سریع و قدرتمند است و بازیکنی مهم برای رئال مادرید به شمار می‌رود. عملکرد گرث در این بازی شگفت‌انگیز بود و سال گذشته هم این موضوع را به اثبات رساند. البته بیل با عملکردش مرا غافلگیر نکرد، چون هفته به هفته نشان داده که چگونه بازیکنی است. وجود او در ترکیب رئال نعمتی است و از اینکه در کنار گرث بازی می‌کنم خیلی خوشحالم، چون یکدیگر را به خوبی درک می‌کنیم. او پاس‌های شگفت‌انگیزی می‌دهد که من دوستش دارم.

شاگردان کارلو آنچلوتی سه‌شنبه هفته آینده در دیدار سوپرجام اسپانیا باید به مصاف اتلتیکومادرید، قهرمان لالیگا بروند. رونالدو 29 ساله در این خصوص گفت: باید ببینیم که هفته بعد چه اتفاقی خواهد افتاد.



تاريخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393 | 11:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو نازاریو(رونالدو برزيلي):”کریستیانو بهترین است”

رونالدو نازاریو(رونالدو برزيلي):”کریستیانو بهترین است”
مرجع خبری رئال مادرید : رونالدو نازاریو، بازیکن سابق فوتبال برزیل به حمایت از کریستیانو رونالدو پرداخت .
وی گفت :” کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست. توپ طلا یک نظرسنجی بسیار قوی است. به این نظرسنجی باید احترام گذاشت. اگر من می خواستم انتخاب کنم شاید مسی را بر می گزیدم اما کریستیانو هم بی نظیر است. البته از نظر من بازی کریستیانو بیشتر شبیه به من است.”
رونالدو نازاریو افزود:” با رئال همذات پرداری می کنم. با تیم و شهر هماهنگی بی نظیری داشتم. مادرید یک شهر بی نظیر بود. تیم هم فوق العاده بود. زیدان بهترین بازیکنی بود که دیده ام و در کنارش بازی کردم. اگر عصبی می شد دست خودش نبود، همیشه همین بود.”



تاريخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393 | 10:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی: دیگو لوپز به آث میلان پیوست

 

رسمی: دیگو لوپز به آث میلان پیوست

طرفداری - دروازه بان اول باشگاه رئال مادرید در فصل گذشته، به روسونری پیوست.


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393 | 10:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

كريس رونالدو مدعي اصلي دريافت جايزه بهترين بازيكن اروپا از طرف يوفا @

 

کریستیانو رونالدو مدعی اصلی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا از طرف یوفا

طرفداری- یوفا نام 3 بازیکن را به عنوان نامزدهای نهایی برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا منتشر خواهد کرد.


تاريخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393 | 10:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فلورنتينو پرز: ميخواهيم به فتح جام ها ادامه دهيم !!!!

 

 
 

فلورنتینو پرز: می خواهیم به فتح جام ها ادامه دهیم

طرفداری- دیشب رئال مادرید موفق شد با شکست سویا در سوپرکاپ اروپا، اولین جام فصل اش را دشت کند و آنها اکنون خیز خود را برای 5 جام باقی مانده برداشته اند.


تاريخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393 | 10:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنزما: مشکلي با اضافه شدن مهاجم به رئال ندارم

بنزما: مشکلي با اضافه شدن مهاجم به رئال ندارم


مهاجم فرانسوي کهکشاني‌ها گفت با اينکه سران باشگاه براي او يک رقيب به سانتياگو برنابئو بياورند، مشکلي ندارد.


کریم بنزما تأکید کرد از بابت اضافه شدن یک مهاجم جدید به جمع شاگردان کارلو آنچلوتی تا پیش از پایان بازار نقل‌وانتقالات تابستانی، نگرانی ندارد و آماده است برای جایگاهش در ترکیب اصلی تیم رقابت کند.
به نقل از تسنیم، بنزما که به تازگی قراردادش را با کهکشانی‌ها تا سال 2019 تمدید کرده است، بدین ترتیب به شایعات متعددی که درباره آینده‌اش وجود داشت، پایان داد. این روزها اخباری متفاوت درباره تمایل سران باشگاه رئال نسبت به جذب یک مهاجم در حدواندازه‌های رادامل فالکائو مطرح می‌شود اما بنزما ادعا کرد که هیچ یک از این خبرها او را نمی‌ترساند.
بنزما پس از جشن قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من، رئال مادرید بزرگترین تیم دنیاست و طبیعی است که بخواهد یک مهاجم جدید جذب کند.
مهاجم 26 ساله پیشین لیون درخصوص قهرمانی کهکشانی‌ها در سوپرجام اروپا و پیروزی برابر سویا در این بازی گفت: بردن این جام زیباست، آن هم با ارائه یک بازی زیبا از سوی گروهی از بازیکنان خوب. تونی کروس و جیمز رودریگز بازیکنان بزرگی هستند که برای بردن این جام به ما کمک کردند. ما بازیکنان هجومی بزرگی داریم و مهره‌های جدید به تدریج خود را به شرایط بازی در رئال وفق می‌دهند.
بنزما افزود: رئال مادرید برابر سویا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و کسب این جام برای ما لذت‌بخش بود. از وضعیتم در رئال راضی‌ام و می‌خواهم به تلاش‌هایم برای کمک به این تیم ادامه دهم تا به همراه آن باز هم جام ببرم.
مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها در پایان گفت که تیمش می‌خواهد به رکوردی دست پیدا کند که بارسلونا در فصل 09-2008 با کسب تمامی جام‌های ممکن برجای گذاشت. او خاطرنشان کرد: بردن شش جام در یک فصل ممکن است. ما برای رسیدن به این هدف کار می‌کنیم. بازیکنانی فراوانی داریم و نسبت به سال گذشته قوی‌تر هستیم. می‌توانم بگویم که ما اکنون دو تیم اصلی داریم.


تاريخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393 | 10:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بي‌محلي دل‌بوسکه و پرس نسبت به هم(عکس)

بي‌محلي دل‌بوسکه و پرس نسبت به هم(عکس)

 

سرمربي تيم ملي اسپانيا و رئيس رئال مادريد نسبت به هم بي‌محلي کردند و با يکديگر دست ندادند.


در تصویر منتشر شده، دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا و سابق رئال و فلورنتینو پرس به یکدیگر توجهی نمی‌کنند و بدون دست دادن با یکدیگر خیلی سرد از کنار هم می‌گذرند.



تاريخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393 | 10:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان در بازی های بزرگ به خامس اعتماد ندارد

زیدان در بازی های بزرگ به خامس اعتماد ندارد

روزنامه مارکا در گزاری مدعی شد که زیدان به خامس رودریگس، هافبک تیمش در بازی های بزرگ اعتقادی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره کلمبیایی تنها در دو بازی این فصل رئال مقابل اسپورتینگ خیخون و ویارئال، 90 دقیقه بازی کرده و در دیدارهای مهم و کلیدی لالیگا به ندرت به او اعتماد شده است. او در ال‌کلاسیکو نوکمپ از روی نیمکت بازی را تماشا کرد و همینطور در دیدار مقابل سویا و اتلتیک بیلبائو نیز نیمکت نشین بود. تنها مقابل والنسیا 62 دقیقه بازی کرد که رئال 2-1 شکست خورد.

 

 

 

 

او 7 دقیقه مقابل اتلتیکو به میدان رفت که مجموع دقایق بازی او مقابل تیم های قدرتمند لالیگا در این فصل را به 69 دقیقه می‌رساند. این در حالیست که در فصل گذشته، او 335 دقیقه مقابل 5 تیم برتر لالیگا به میدان رفته بود و این در حالیست که تنها 4 بازی با تیم‌های قدرتمند لالیگا پیش روی رئال است.



تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1391 | 22:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تلاش رئال برای جذب مدافع چپ

تلاش رئال برای جذب مدافع چپ

روزنامه مارکا مدعی شد که رئال مادرید در تلاش است پست دفاع چپ خود را با جذب بازیکنی جدید تقویت کند.

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو و کوئنترائو در فصل جاری در پست دفاع چپ برای رئال توپ می‌زنند. مدافع برزیلی فصل خوبی را پشت سر گذاشته ولی کوئنترائو نتوانسته جانشین خوبی برای او باشد. مدافع پرتغالی تنها 3 بازی برای رئال انجام داده و پس از گذشت 6 سال از حضورش در رئال، هنوز نتوانسته جایگاهی برای خود در تیم پیدا کند. بدین ترتیب رئال به دنبال جذب یک مدافع چپ جدید برای فصل آینده خواهد بود.

 

یوری برچیچه، مدافع سوسیداد یکی از گزینه های اصلی سپیدپوشان است که نمایش های بسیار خوبی در این فصل داشته و نظر مسئولین رئال را به خود جلب کرده است. یکی دیگر از گزینه ها، آرون مارتین، مدافع جوان اسپانیول است که نقش کلیدی در نتایج خوب این فصل باشگاه کاتالان داشته است.

 

 

 

او بند فسخی 30 میلیونی در قراردادش دارد و تا سال 2018، این بند فسخ به 40 میلیون یورو افزایش خواهد یافت. گواردیولا نیز به دنبال جذب مارتین است و رئال مطمئنا کار دشواری برای جذب او پیش رو خواهد داشت. باید دید رئال که انتظار می‌رود تابستان شلوغی در نقل و انتقالات داشته باشد، موفق به جذب کدام یک از این دو خواهد شد.



تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1391 | 22:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
صفحه قبل 1 ... 556 557 558 559 560 ... 563 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.